Contract Management
Bedrijven kunnen vaak veel geld besparen door efficiënter in te kopen. Daarbij geeft een gedegen analyse van uw contracten, factuurstromen en inkoopproces een goed inzicht. Dan is het goed om niet alleen naar prijs maar ook naar de kwaliteitsbehoefte te kijken. Oerlemans Facility Management (OFM) kan u helpen bij al uw vraagstukken op het gebied van inkoop en contractbeheer. Daarbij wordt samengewerkt met diverse partners. Soms is het nodig om een aanbesteding uit te voeren en soms kan een aanpassing in werkwijze en uitvoering van het contract ook een besparing opleveren.
Functies en projecten
Functies en projecten die op dit gebied voor u uitgevoerd kunnen worden zijn onder meer de taken behorend bij een interim-facilitair inkoper, de taken behorend bij een interim-contract manager, het begeleiden van een aanbesteding van (collectieve) facilitaire diensten, het inrichten van een bestelproces, het doorlichten van uw facilitaire inkoopkosten en het communiceren van een daaruit voortvloeiend advies en passende oplossing, leveranciers management, het opstellen van SLA’s , handboeken, demarcatielijsten en protocollen of de kwaliteitscontrole bij uitvoering van contracten.