Contract Management

Bedrijven kunnen vaak veel geld besparen door efficiënter in te kopen. Daarbij geeft een gedegen analyse van uw contracten, factuurstromen en inkoopproces een goed inzicht. Dan is het goed om niet alleen naar prijs maar ook naar de kwaliteitsbehoefte te kijken. Oerlemans Facility Management (OFM) kan u helpen bij al uw vraagstukken op het gebied van inkoop en contractbeheer. Daarbij wordt samengewerkt met diverse partners. Soms is het nodig om een aanbesteding uit te voeren en soms kan een aanpassing in werkwijze en uitvoering van het contract ook een besparing opleveren.

Functies en projecten
Functies en projecten die op dit gebied voor u uitgevoerd kunnen worden zijn onder meer de taken behorend bij een interim-facilitair inkoper, de taken behorend bij een interim-contract manager, het begeleiden van een aanbesteding van (collectieve) facilitaire diensten, het inrichten van een bestelproces, het doorlichten van uw facilitaire inkoopkosten en het communiceren van een daaruit voortvloeiend advies en passende oplossing, leveranciers management, het opstellen van SLA’s , handboeken, demarcatielijsten en protocollen of de kwaliteitscontrole bij uitvoering van contracten.

Referenties

 Leontine heeft een kwalitatieve tender uitgevoerd en we zijn al jaren tevreden met de nieuwe busvervoerder. Ze wist tijdens het tendertraject goed de diverse wensen met betrekking tot het vervoer in een contract te bundelen. Daarnaast heeft ze de Stichting jarenlang ondersteund als beleidsmedewerker en zorgde o.a. voor de factuurcontrole, klachtenafhandeling en het contractbeheer.
door bestuurslid Stichting Samenwerkende Bedrijven Riekerpolder collectief busvervoer

Contact

Oerlemans Facility Management
 06 - 4460 8321
 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 KvK-nummer 62308254
 Privacyverklaring

Stel hier uw vraag

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer