Wie ben ik?

Profielschets

Mijn naam is Leontine Oerlemans .Ik kom uit een echte onderwijsfamilie. Zelf heb ik voor diverse ondernemersverenigingen en MKB bedrijven gewerkt en heb daardoor veel affiniteit met scholen, gemeenten en bedrijven in het MKB. Ik ben opgeleid als HBO Facility Manager met als specialisatievakken inkoop en consultancy. Daarnaast heb ik opleidingen gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling ten aanzien van leiding geven, communicatie en samenwerking.

Ervaring

De afgelopen jaren heb ik binnen meerdere organisaties gewerkt op verschillende managementniveaus. Daarnaast heb ik veel ervaring opgebouwd met MKB-bedrijven en gemeentelijke organisaties, niet in de laatste plaats door mijn opgedane werkervaring bij een grote ondernemersvereniging.

Hands-on mentaliteit

Op het persoonlijke vlak omschrijven mensen mij als direct, enthousiast, sociaal en als een warme persoonlijkheid met een hands-on mentaliteit. Ik breng graag structuur aan in mijn werk en beschik over een groot doorzettingsvermogen. Bovendien ben ik het gewend om meerdere projecten tegelijk te organiseren en aan te sturen. Door pragmatisch en oplossingsgericht te denken breng ik de wensen van mijn klant bijeen.

Competenties

Resultaatgericht

Ik denk gestructureerd, pragmatisch en heb oog voor details. Daardoor kan ik hoofdzaken van bijzaken scheiden en doe ik wat ik het liefste doe, het managen van facilitaire trajecten en het aansturen van mensen.

Klantgericht

Mijn positieve en politieke houding draagt er toe bij dat ik de wensen van de interne klant moeiteloos kan vertalen naar een concrete opdracht aan leverancier en/of overheid. Doordat ik aan beide kanten van de onderhandelingstafel heb gezeten doorzie ik snel kansen en mogelijkheden bij het vaststellen van de werkelijke behoeften van interne gebruikers. Mijn kracht ligt in het verbinden van relaties, het motiveren van personeel en behouden van een goede werksfeer.

Gericht op samenwerking

Ik heb geleerd dat de grootste efficiency binnen een bedrijf behaald wordt met het doen van zaken op de lange termijn, door goed naar elkaar te luisteren en elkaar wat te gunnen. Als persoon ben ik direct in de omgang en hecht ik erg aan mijn motto ‘afspraak is afspraak’. Daarnaast stel ik mij coachend op waarbij de mensen met wie ik werk zich verantwoordelijk voelen en voldoende ruimte krijgen om zichzelf te ontplooien binnen duidelijke werkkaders. Door mijn ervaring binnen verschillende facilitaire afdelingen weet ik inmiddels hoe gebruikers en leveranciers werken en krijg ik in goed overleg zaken snel geregeld.

Plezier

De uitdaging in mijn werk ligt voornamelijk in de verscheidenheid aan facilitaire management aspecten en de belangen binnen verschillende afdelingen. De uitdaging is in alle gevallen juist, tijdig en flexibel te handelen, samen met betrouwbare mensen. Daar haal ik mijn plezier uit!